Το να γυμνάζεσαι το καλοκαίρι δεν αποτελεί για σένα ούτε αγγαρεία, ούτε καταναγκαστικό έργο. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι απόλαυση. Γιατί σου δίνει τη δυνατότητα να διασκεδάζεις, να μαυρίζεις και παράλληλα να κάψεις θερμίδες και να διατηρήσεις τη φόρμα σου. Πόσες θερμίδες όμως θα κάψεις με το καθένα;

Surf

Με το surf ασκείς το καρδιοαναπνευστικό σου σύστημα, ενώ παράλληλα ενδυναμώνεις όλο σου το σώμα, βελτιώνεις την ισορροπία σου και διασκεδάζεις.
Θερμίδες ανά ώρα: 412

Wind Surf

Γυμνάζεις δικέφαλους, τρικέφαλους, τους μύες του κορμού των ποδιών. Εξασκείς την ισορροπία σου και βελτιώνεις σημαντικά την αντοχή σου.
Θερμίδες ανά ώρα: 550

Beach volley

Είναι μια αερόβια προπόνηση που γυμνάζει όλο το σώμα. Η ξυπόλυτη επαφή με την άμμο προσφέρει έντονη τόνωση σε πόδια και γλουτούς, ενώ παράλληλα το πάνω μέρος του σώματος δουλεύει ακατάπαυστα.
Θερμίδες ανά ώρα: 405

Beach Tennis

Βελτιώνεις τα αντανακλαστικά και εξασκείς το στόχο σου, γυμνάζοντας παράλληλα μικρές και μεγάλες μυϊκές ομάδες, ενώ ενισχύεις και το κυκλοφορικό.
Θερμίδες ανά ώρα: 400

Stand up paddling (Sup)

Γυμνάσεις αποτελεσματικά χέρια, γλουτούς, δικέφαλους μηριαίους και στηρικτικούς μύες όπως οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι, αφού συμβάλουν πρωταγωνιστικά στο να έχεις καλή ισορροπία πάνω στη σανίδα.
Θερμίδες ανά ώρα: 430

Κανό

Με το κανό γυμνάζεις χέρια, πλάτη, κοιλιακούς ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνεις το καρδιαγγειακό και το αναπνευστικό.
Θερμίδες ανά ώρα: 600

Κολύμπι

Αποτελεί ταυτόχρονα αεροβική άσκηση και προπόνηση ενδυνάμωσης χάρη στην αντίσταση που δημιουργεί το νερό. Είναι η καλύτερη μορφή άσκησης για όσους έχουν μυοσκελετικά προβλήματα, με ενοχλήσεις στις αρθρώσεις. Το νερό υποστηρίζει τις αρθρώσεις και προστατεύει τα αδύνατα οστά, τους ταλαιπωρημένους τένοντες ή συνδέσμους. Είναι, επίσης, μια μορφή άσκησης που είναι ασφαλής και για το λόγο αυτόν προτείνεται ακόμη και σε εγκύους.
Θερμίδες ανά ώρα: 800

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here