Το kickboxing είναι ένα μαχητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα και απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες και σε παιδιά. Το συγκεκριμένο άθλημα μπορεί να ωφελήσει την υγεία και την ποιότητα ζωής μας με πολλούς και σημαντικούς τρόπους, αφού γυμνάζει ουσιαστικά ολόκληρο το σώμα κινητοποιώντας πολλές αρθρώσεις και μεγάλες μυϊκές ομάδες. Ο συνδυασμός μάλιστα αεροβικής με kickboxing, το cardio kickboxing, αποτελεί μια πολλή καλή μορφή άσκησης και σε αντίθεση μάλιστα με το απλό kickboxing. Ας δούμε όμως τα 8 σημαντικότερα οφέλη του kickboxing.

1. Βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά

Οι κινήσεις που περιλαμβάνει κυρίως το Cardio kickboxing , βοηθούν την καρδιά να αντλεί το αίμα πιο γρήγορα και έτσι την ενισχύουν, ενώ η αντοχή αρχίζει να αυξάνεται. Το kickboxing έχει θετικό αντίκτυπο στο καρδιαγγειακό καθώς και στο αναπνευστικό σύστημα.

2. Μειώνει το στρες

Χρησιμοποιείται και ως τεχνική χαλάρωσης, αφού απελευθερώνει την ορμόνη ενδορφίνη, την ορμόνη που μας κάνει να αισθανόμαστε καλά, ανακουφίζει από τον πόνο και βοηθά στη μείωση της κατάθλιψης. Ενώ οι κλωτσιές ή οι γροθιές γροθιές στο σάκο, μας βοηθάνε να εκτονωθούμε.

3. Είναι τεχνική αυτοάμυνας

Όπως και άλλες πολεμικές τέχνες, μπορεί να βοηθήσει στην αυτοάμυνα.

4. Βελτιώνει τα αντανακλαστικά

Αν δε μπορούμε να συντονιστούμε εύκολα, τότε το kickboxing μπορεί βελτιώσει τα αντανακλαστικά του σώματός μας και προσφέρει συντονισμό.

5. Είναι μια ολοκληρωμένη άσκηση

Το kickboxing τα προπονεί ολόκληρο το σώμα. Συνδυάζει αεροβικές ασκήσεις με ασκήσεις αντοχής. Έτσι γίνεται μια ταυτόχρονη λειτουργία των μυών του κορμού, με τους μύες των μηρών, των χεριών και των ποδιών.

6. Χάνουμε βάρος

Με το kickboxing καίμε θερμίδες, τονώνουμε και χτίζουμε τους μυς και έτσι τελικά χάνουμε βάρος. Ανάλογα βέβαια με τον τύπο και την ένταση της άσκησης, ποικίλλει και ο αριθμός των θερμίδων που καταναλώνονται. Σύμφωνα με έρευνες, με το kickboxing μπορούμε να κάψουμε 350 με 450 θερμίδες σε μια ώρα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here