• Για ανθεκτικά οστά
Η μπίρα περιέχει μεγάλες ποσότητες σιλικόνης που συνδέεται με την υγεία των οστών. Βάση ερευνών, άτομα που έπιναν ένα ή δύο ποτήρια μπίρα την ημέρα είχαν μεγαλύτερη πυκνότητα οστών.
  • Για δυνατή καρδιά
Η μπίρα μειώνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων  κατά 31% σε όσους πίνουν ένα ή δύο ποτήρια την ημέρα, αφού αυξάνουν την HDL, τη λεγόμενη «καλή» χοληστερόλη.
  • Για υγιή νεφρα
Σε σχέση με τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά η μπίρα μείωνε τον κίνδυνο ανάπτυξης πέτρας στα νεφρά σε ποσοστό 40%. Καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα νερού και έτσι βοηθά τα νεφρά να λειτουργούν καλύτερα.
  • Για καλύτερη διανοητική υγεία
Αφού  κρατάει μακριά τη νόσο Αλτσχάιμερ.
  • Για μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου
Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η μπίρα περιέχει τα ίδια περίπου επίπεδα αντιοξειδωτικών με το κρασί. Επίσης η μπριζόλα που είναι μαριναρισμένη σε μπίρα μειώνει κατά 70% τις καρκινογόνες ουσίες (HCAs) που παράγονται όταν τηγανίζεται το κρέας.
  • Για αύξηση των επιπέδων των βιταμινών
Διαπιστώθηκε ότι όσοι έπιναν μπίρα είχαν 30% υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης Β6 στο αίμα τους, διπλάσια δηλαδή από όσους προτιμούν το κρασί. Η μπίρα, επίσης, περιέχει Β12 και φολικό οξύ.
  • Για μείωση του κινδύνου ανάπτυξης διαβήτη
Ένα με δύο ποτήρια μπίρα την ημέρα είναι ικανά να μειώσουν τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2 κατά 25%.
  • Για προστασία από εγκεφαλικά επεισόδια

Η μπίρα όπως και άλλα αλκοολούχα ποτά εμποδίζουν τη δημιουργία θρομβώσεων που μπλοκάρουν τη ροή του αίματος στην καρδιά, το λαιμό και τον εγκέφαλο και μπορεί να προκαλέσουν ισχαιμικό επεισόδιο.

  • Για μείωση της πίεση του αίματος
Μετά απ’ο έρευνες, γυναίκες που έπιναν μπίρα με μέτρο είχαν μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσουν αυξημένη πίεση.
  • Για αύξηση του χρόνου ζωής
Γιατί “όσοι πίνουν με μέτρο ζουν περισσότερο”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.